klik ok!!

Followers

Thursday, March 17, 2011

~ WeddinG i.K.i.N & H.a.F.i.Z

wedding sahabatku..



tahniah dan SELAMAT PENGANTIN BARU buat sahabat ct ni..
persandingan mempelai ikin & hafiz ni telah berlansung pada 13/3/11
huhu..
maaf ct tak dapat datang..
hari tu ct ada class la ikin..
apa2pun ct da wakilkan hadiah sebagai pengganti diri..
haha~
boleh ka macam ni?
ahakzz....
rindu lak nak bercanda dengan kekawan dak DPM dulu.. huhu
macam2 pahit manis ada..
kakakaka~~

ini adalah antara wajah2 yang hadir pada majlis persandingan tersebut
(mostly budak2 DPM lah kan.. hihi)


buat ikin.. ct doakan semoga bahagia dan kekal sehingga ke akhir hayatmu na..
jadilah isteri yang solehah..
jalankan tanggungjawab seorang isteri dengan sebaik-baiknya..

p/s: ingat na.. syurga isteri adalah pada redha si suami ;)


design by:
nitie

No comments:

Post a Comment