klik ok!!

Followers

Saturday, April 2, 2011

TERKUNCI BILIK??

As salam ;))
haha.. tengok tajukpun mesti da tahu kan apa dia yang ct nak cerita~~
tadi dengan confident intervalnya ct bawak purse yang ct biasa bawak..
terlupa yang kunci bilik da tukar ke purse 1 lagi..
sat lagi nak masuk bilik da gelabah tak ada kunci..
tekanan ja..
haha..
ase nak hentak pale kat dinding..
nak pikir camne nak masuk bilik..

so apa yang ct boleh buat adalah jumpa dengan ketua blok..
ct pun pergilah bilik dia..
ketok2 pintu takda orang pulak dah..
aiyak..
ke mana dia pergi?

aish~~
dah rasa macam detektif lak kan dok menyiasat ke mana perginya ketua blok ct..
call tak angkat..
tak lama lepas tu dia call balik..
Alhamdulillah~~
akhirnya..
dapat masuk bilik kembali..
sukanya~~ ;))
Syukur..

p/s: sebelum keluar bilik pastikan dah bawa kunci ya cik ct.. hihi

design by:
nitie

No comments:

Post a Comment